whacked Posted October 2, 2022 Posted October 2, 2022 updated the X5 today. I did not go to LiveTV and let it update automatically like done with the 4900. With the X5 the update was done manually. It went thru the update loading process fine and asked to be rebooted, which I selected. Everything seemed to go fine, but the Buzz5 App Version showing has not changed. before Update: 20220919 Firmware version 5.0.766 Buzz5 App Version after Update: 20220919 Firmware version 5.0.766 Buzz5 App Version Quote
whacked Posted October 2, 2022 Posted October 2, 2022 added: Lost volume control. Fixed thru Utilities menu Buzz Utilities > Volume Control > Force max volume OFF 1 Quote
allaboutbuzz Posted October 3, 2022 Author Posted October 3, 2022 Latest update Oct 3rd, 2022 V774 Changes: - Fixed a TV Series bug with missing Episodes - Fixed a bug when powering back on into Live TV 4 Quote
Japcorp Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 Is V774 out for everyone or just Beta users? Thanks Quote
Ryu Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 1 hour ago, Japcorp said: Is V774 out for everyone or just Beta users? Thanks its not beta anymore 1 Quote
Japcorp Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 Thanks, I wonder why I haven't gotten it yet. Quote
Ryu Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 18 minutes ago, Japcorp said: Thanks, I wonder why I haven't gotten it yet. what device do you have? post app version? Quote
dishuser Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 2 hours ago, Ryu said: its not beta anymore but only available to beta users Quote
Jack McBride Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 (edited) Hi can I get the beta update my Server id is #00:1A:79:XXXXXX thank you Edited October 6, 2022 by allaboutbuzz Posted MAC on public forum 1 Quote
allaboutbuzz Posted October 6, 2022 Author Posted October 6, 2022 57 minutes ago, Jack McBride said: Hi can I get the beta update my Server id is #00:1A:79:XXXXXX thank you We sent it to your MAC So please check, it should be available And we edited your MAC out As you shouldn't post it publically. 2 Quote
Jan Thijs Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 Heb de 4000 met Buzztv 4, als ik menu druk in livetv, krijg ik check updates, als ik dan 2015 indruk gebeurt er niets. Quote
Japcorp Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 I have the X5 with v20220919 firmware and 5.0.766 buzz 5 app. Thanks Quote
Ryu Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 35 minutes ago, Jan Thijs said: Heb de 4000 met Buzztv 4, als ik menu druk in livetv, krijg ik check updates, als ik dan 2015 indruk gebeurt er niets. no not from live tv. go to settings from home screen then update and after hitting update just type 2015. if nothing then pm to allaboutbuzz and provide them your Mac address/SN and ask them to send you update Quote
dishuser Posted October 6, 2022 Posted October 6, 2022 17 minutes ago, Japcorp said: I have the X5 with v20220919 firmware and 5.0.766 buzz 5 app. Thanks then you're up to date for the x5 Quote
Jan Thijs Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Heb twee xr400 boxen, de één doet buzz5 heel goed en heeft zelfs geupdate tot 5.0.774. De andere geeft problemen, stopt steeds en is niet meer benaderbaar, gaat ook niet verder als 5.0.663. Kan er geen streams meer op kijken. Is hier een oplossing voor? Quote
Jan Thijs Posted October 7, 2022 Posted October 7, 2022 Update buzz5 werkt op een toestel goed. Toch niet zo goed, als ik vanuit slaapstand weer opstart geeft de speler aan "Cannot decode stream". Als ik de stroom eraf haal, en weer aansluit is dat probleem opgelost. Kan het aan de instellingen liggen? Quote
marcoose Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 hi is there any updates for version 5.0.762 on st4000 stick?many thanks Quote
Ryu Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 3 hours ago, marcoose said: hi is there any updates for version 5.0.762 on st4000 stick?many thanks pm your Mac address to allaboutbuzz Quote
nbs. Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 (edited) 3 hours ago, marcoose said: hi is there any updates for version 5.0.762 on st4000 stick?many thanks What firmware do you have Did? Did you enter 2015 to get the firmware?* Edited October 9, 2022 by nbs. Quote
Jan Thijs Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 Mijn XR4000 met de 2015 geupgrade naar Buzz 5. Buzz 5 stopt steeds en kan mijn streams niet laten zien. Zij werkten wel in Buzz 4. Hoe krijg ik Buzz 5 tv stabiel? Draai op 5.0.653 V20220105, mijn andere XR400 draait wel stabiel op Buzz 5. Quote
Jan Thijs Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 Weet niet hoe het gekomen is maar alles werkt nu goed. Erg blij mee. Buzz5 werkt heel prettig met een fijne interface. Ook de mogelijkheid om kanalen in favorieten te nummeren vind ik erg goed. Een tevreden gebruiker. 3 Quote
Emporium Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 2 hours ago, Jan Thijs said: Weet niet hoe het gekomen is maar alles werkt nu goed. Erg blij mee. Buzz5 werkt heel prettig met een fijne interface. Ook de mogelijkheid om kanalen in favorieten te nummeren vind ik erg goed. Een tevreden gebruiker. 2015 brengt u naar versie 5.0.653. Maar kort daarna zal buzz upgraden naar de nieuwste beschikbare versie 5.0.7xx voor uw apparaat. Quote
allaboutbuzz Posted October 12, 2022 Author Posted October 12, 2022 Latest update Oct 11th 2022 V775 Changes: - fixed a crash if enter very long channel number when trying to search channel by number - fixed an internal crash when loading tv series on some streaming lines servers when season or episodes don't have names - fixed an internal crash on stalker when seasons in tv shows don't have names - fixed an internal crash on stalker if server sends movie ratings (imdb) in the wrong format - fixed an internal crash on stalker if server doesn't send channel list. 2 Quote
Jan Thijs Posted October 12, 2022 Posted October 12, 2022 Laatste update geïnstalleerd, bij beide XR4000 blijft het beeld af en toe hangen. Moet dan een kanaal hoger of lager en daarna terug op het haperende kanaal. Op mijn andere android apparaat hapert het beeld niet, het ligt dus niet aan de stream. Kan het aan mijn instellingen liggen, zoja welke? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.